خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج)

خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج)

خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج)؟

در بسیاری از موارد مشتریان خواستار تهیه و برش اشکال مختلفی از جنس فوم، اسفنج ، ابر، پلی اتیلن و … می باشند که هیچ گونه رد و برشی از تیغه نداشته باشد و تماما به صورت یکدست باشد.

 

کاربرد برش ابر و اسفنج در صنایع عایق کاری صنعتی
شکل شماره 1 :برش ابر و اسفنج با استفاده از تیغه برش

 

ضربه گیر و لرزه گیر
شکل شماره 2 : برش ابر و اسفنج با استفاده از خدمات پرس برش ابر و اسفنج

 

همانطور که در شکل شماره 1 مشاهده می فرمایید در هنگام اسفاده از تیغه،  خط برش ایجاد می گردد، ولی با استفاده از دستگاه پرس مخصوص برش هیچ گونه خط برشی ایجاد نمی گردد و محصول نهایی کاملا به صورت یکدست می باشد. (شکل شماره 2)

خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج)

در بسیاری موارد محصول نهایی برش خورده می بایست بسیار تمیز، یکدست و بدون هیچ گونه رد برش باشد. این قابلیت برای بسیاری از صنایع ، مانند صنایع بسته بندی و صنایع اتومبیل سازی، بیمارستانی و غیره بسیار پرمصرف و کاربردی می باشد.

واحد کارگاهی بایا برش با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پرس کاری مخصوص برش هم اکنون قابلیت انجام خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج)را در اسرع وقت و با هزینه بسیار پایین دارا می باشد. این واحد کارگاهی می تواند خدمات پرس برش ابر و اسفنج (دایکات ابر و اسفنج) در اندازه های 1 سانتیمتر در  سانتیمتر تا 150 سانتیمتر در 60 سانتیمتر را انجام دهد.

1 ابعاد کاری خدمات پرس برش ابر و اسفنج

 از

 1 cm * 1 cm

تا

60 cm *150 cm

ضخامت:  از 1 میلیمتر تا 200 میلیمتر

 

2– مواد قابل برش بوسیله پرس

1- ابر و اسفنج

2- چرم و پارچه

3- پلی اتیلن و پلاستیک

4- کارتن و کاغذ

5- فوم

6- تخته سه لا

 

خدمات پرس برش ابر و اسفنج
پرس برش ابر و اسفنج

مشتریان عزیزی که می خواهند محصول برش خورده نهایی آن ها یکدست و بدون هیچ گونه رد برشی باشد ، می توانند به این واحد کارگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل و یا به صفحه تماس با ما مراجعه نمایند :

شماره تلفن :

09122852260

مهندس زمانی